Toma DvelyteComment

Kukulitos

Toma DvelyteComment
Kukulitos
 

Ingredientai:

1 baklažanas

250 g šampinjonų

1 svogūnas

Sauja graikinių riešutų

Keli šaukštai chia sėklų

Padažui:

Stiklinė trintų pomidorų (man patinka Ica Eco)

Mažas svogūnas

Gera sauja vyšninių arba slyvinių pomidoriukų

Pusė stiklinės kokoso pieno

Pora šaukštų kokoso aliejaus

Žiūpsnis aitrios rūkytos paprikos prieskonių

Jūros druska, pipirai

Gaminimas:

Baklažaną ir svogūną supjaustome kubeliais. Apšlakstome kokoso aliejumi ir kepame orkaitėje apie 15 min., kad suminkštėtų.

Kitame kepimo inde kepame šampinjonus. Juos tereikia gerai nuplauti ir įmesti indan. Kepame taip pat apie 15 min.

Ištraukus - leidžiame atvėsti.

Nuplauname graikinius riešutus ir su maisto trintuve sutriname.

Tuomet sudedame keptus baklažanus su svogūnais ir šampinjonus. Skaniname jūros druska, pipirais ir viską iki vientisos masės sutriname.

Masę sumaišome su chia sėklomis ir leidžiame masei “pailsėti” apie pusvalandį.

Tuomet iš masės formuojame norimo dydžio kukulitus ir kepame gerai įkaitintoje keptuvėje, šiek tiek pašlakstę kokoso aliejaus.

Jiems tereikia apskrusti, nes produktai jau ir taip iškepę.

Pasiruošiame padažą.

Kokoso aliejuje apkepame griežiniais smulkintą svogūną, tada sumetame į keturias dalis pjaustytus pomidoriukus. Viską šiek tiek pamaišius, supilame pomidrų tyrę, skaniname druska ir pipirais bei aitrios rūkytos paprikos prieskoniais. Jau pradedant padažui rodyti charakterį supilame kokoso pieną, pamaišome ir voila.

Keptus kukulitus sudedame į padažą, skaniname šviežiais čiobreliais.