Toma DvelyteComment

Grikčikai 2

Toma DvelyteComment
Grikčikai 2

Ingredientai

  • 1 stiklinė (apie 150 g) daigintų grikių miltų
  • 4 nedideli obuoliai
  • 2 valg.š. medaus
  • 2 valg.š. kokoso aliejaus
  • 2 valg.š. chia 
  • rožinė druska, cinamonas, imbiero prieskoniai

Gaminimas

  • Obuolius (nenuluptus, jei ekologiški) supjaustykite kubeliais, užpilkite šiek tiek verdančio vandens (iki pusės obuolių kiekio) ir prikaistuve virkite apie tris minutes. Vandenį nupilkite (jei dar jo bus), kurį galima vėliau naudoti košėse. Obuolius sutrinkite su trintuvu. Kol tyrė dar šilta įdėkite medų ir kokoso aliejų. Viską gerai išmaišykite. Kol maišote, tyrė pravės ir tuomet jau bus galima įdėti ir chia sėklas. Maišykite tyrę tol, kol ji sutirštės (chia sėklos šiek tiek išbrinks).
  • Supilkite į tyrę grikių miltus ir žiūpsnelį rožinės druskos, cinamono ir imbiero prieskonių. Viską išmaišykite. Masė bus tiršta ir gliti. 
  • Įkaitintoje keptuvėje įpilkite kelis lašelius kokoso aliejaus ir šaukštu sudėkite (gana storus) tešlos gabaliukus. Kepkite ant vidutinės kaitros. Jei keptuvė bus per kaitri, blynai greitai pajuoduos, o vidus bus neiškepęs. Visai nepatrauklūs blynai :)) Todėl lai kepa jie lėtai ir švelniai, maždaug po dvi minutes iš abiejų pusių.
  • Tai nėra nei saldūs, nei pirštus nublizginantys blynai, bet švelnūs sveikatai nekenksmingais ingredientais. Saldinimui galite rinktis kokybišką klevų sirupą ir šviežias uogas (vasarą), džiovintas arba šaldytas (žiemą). 
  • Būkite sveiki, skanaus <3